Weer terug - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Fabian Groot - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Fabian Groot - WaarBenJij.nu

Weer terug

Blijf op de hoogte en volg Fabian

22 December 2013 | Nederland, Heerhugowaard

Daar zit je dan, terug in het vliegtuig naar huis. Dat mijn reis begon had ik totaal nog niet het besef totaal dat ik vertrok. En nu heb ik hetzelfde met naar huis gaan.

We hebben in 6 maanden 1 week en 2 dag zoveel mooie en leuke dingen gedaan! We begonnen met de Inca trail met Machu Picchu als eindpunt. Niet veel later beklommen we even een berg van 6439meter en gingen 4 dagen de jungle in. We zagen veel zout op de zoutvlakte en de moais op Paaseiland waren erg indrukwekkend. In Nieuw Zeeland genoten we van de natuur in onze camper. En op Bali waagde we ons op scooters in het drukke verkeer.
In Thailand haalde we ons duik licentie, klommen we voor het eerst outdoor, maakte het Full moon strand onveilig, reden op olifanten, knuffelde met tijgers en gingen helemaal los op Khoa San road in Bangkok.
Het tempel complex Ankerwat in Cambodja was prachtig maar een dag later zie je de verschrikkingen van een burgeroorlog. In Vietnam lieten we een pak maken en feesten we mooi nog even verder om dat in Laos door te zetten. En tot slot genoten we van de natuur in Zhangjiajie natinal park in China, ook beklommen we nog eventjes een van de heilige begen in China en liepen over de Chinese muur.

Een kleine greep van alle hight lights die we gedaan hebben het afgelopen half jaar. Wat hebben we genoten, een reis die me mijn hele leven zal bijblijven!
Voor alle trouwe lezers bedankt voor het volgen van deze onvergeterlijke reis.

Als toetje heb ik nog een laatste verslag voor jullie die ik tijdens mijn reis heb geprobeerd bij te houden. Benieuwd welke bouwkundige dingen me opvielen? Lees dan mijn bob de bouwer verslag die ik zsm zal uploaden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Fabian

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 16692

Voorgaande reizen:

13 Juni 2013 - 02 December 2013

Wereldreis met Robert (domper.waarbenjij.nu)

Landen bezocht: